Youtube kväll :) :)

Hihi denhär dagen har varit som en helt vanligt, tråkig mittwoch!
Jaja den ena onsdagen är den andra lik. Inte dirr den bästa dagen
i skolan, neyy usch ganska så tvärtom! ☻ Asså skolan, ska ta upp
så jva mke tid! Tänkt vad mke man kunde göra istället den tiden man
går i skolan? Sen så är det ju saker hemma också, prov, läxor & förhör,
inte så kul dirr, när man är ledig ska man väll få vara det också eller?
Nej tydligen inte, skolan tar mer tid en vad man tänker sig. Fast man får
nog ändå vara glad att man går i skolan, undrar hur man klarar sig i
livet ananrs, men asså mke känns så jävla överdriiiiiiiiiiivet! Ta t.ex historia,
om inte jag vet att den kungeeeeeen dog då, gjorde det då, klädde sig annorlunda,
hade peruk, var omtyckt, var inte omtyckt, tog tronen av, vilka år han levde osv
så klarar jag mig inte i livet. Det hör till allmännbildningen men asså kan vi inte

leva i lite nu tid istället? Det är inte år 1742 längre! Men men, bäst att inte klaga,

det är bara att göra allt med ett leénde på läpparna. Ser ju inte framemot nian dirr,

& nationella, och ännu mera prov och bläää! Denhär veckan har inte vart så
späckad med läxor & prov, inget prov alls, skönt:D bara läxprov som är som prov fast
med mke mindre saker typ x) ska inte klaga, inte mke precis
måndag: nothing

tisdag: matte & eng
onsdag: svenskaa & SO
torsdag: tyska
fredag: SO igen (a'' vår so lärare gillar prov & läxor D:

Fick ialf reda på matteprovet ídag, vart precis godkänd IALF :)
nu blir det att plugga eng införprovet på tisdag, fast nee kmr nog
inte plugga så mke, eng e ganska enkelt:)
så har vi sv prov med hihihihihihihihihiihihihihi & vår klass e lite ehm.. efter!
Nu ska vi inte gå in på mer detaljer om de (A)
undrar varför jag ens skrev dethär inlägget? det handlar om skolan och läxor,
fan vad tråkigt för er, har riktig bloggtorka (min blogg får typ aldrig någon vätska, den
är torr hela tiden) haha xD
Pftt.. tur att det finns raster i skolan ialf, hihiiii dem e ju t.om roooliga, hehhehe
bruuuudarna e skööööna ! :)
PztPzt, im m e de skola som vanligt först, men har syslöjd xD fortsätta på mitt rusa schabrak
då , sen stalletttttttt , ska tida Potto :) sen e det chill hemma och sen sova, sen äntligen fredaaaaag !
lovelovelovelove !

nuuuuu har dte blivit en yt kväll för mig, kollat på massa filmer på Isabella Nilsson & Black trump,
både från 08-11 , grymt jobb Bella har gjort & gör :) tihihihihihi becki i soet :)

känns som att bilderna torkar ut oxå, var yeeetaahlängesen jag fotade typ, och bilder man blir
taggade på i fb e ju typ bara fula bilder på mig där jag ser lite halvt drogad ut xD

nån kanske vill fota im när jag rider totto otto? ♥

hehe dethär tråkiga inlägget blev ganska långt ändå elr? När man har tråkigt kan man bara skriva lite,
kanske inte underhåller er men jag får jallafall nåt att skriva om. .. .. ..
undrar om nån läste? Isåfall är ni vära en applåd, jag skulle aldrig läsa dethär inlägget, i mitten hade jag
redan varit uttråkad och säkert somnat med huvudet på tantjentbordet, så ni som är trötta & vill sova,
kan ju läsa dethär en gång till! jag lovar, det funkar!

Jag är konstig xD varför fortsätter jag skriva för ? för att de e..... kul? tihihihihihihi buuuuuuuusigt, nu ska

denhär konstigaaaaa galna nörden sluta skriva. Det är ett svårt jobb eftersom jag inte har slutat en. Jag slutar på 3, 1 2 3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0