veckoschema

hejsan, har väldig bloggtorka & vet nt alls vad jag ska skriva om. Har ni nåt förslag
så är det bara att tycka till..
men tänkte skriva lite om vad som händer restav av veckan! ganska lugn vecka :)

onsdag: jag venne , plugga lite kanske , behövligt eftersom de är matteprov på torsdag
& tyska haha kul dag. typ den tråkigaste dagen i skolan oxå...

torsdag: Då blir det stallet & rida, ottogybben <3

fredag: fredagar e väll chilldagen i veckan elr? blir väll lite myspys framför tvn kanske

lördag; då ska jag te sthlm , träffa kusinerna och sånt , mamma tvingar mig typ att åka
kanske. vet inte hur länge alls. men sen kanske mamma skjutsar mig till mandie ??

söndag: förmodligen
jälla då, amanda ska tävla rulle :):):)

det e väll en liten del av det som är planerat


Kommentarer
Postat av: Amanda

hon måste skjutsa dig hit på lördag ;o :D

2011-03-17 @ 07:36:08
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0