schleeeeeeteeeeen cheeeeey !

trött, tröttare, tröttast dendär säger en hel del va?
E ganska , en jobbig & hård skoldag, så blev ju somsagt
trött då & var trött påväg till stallet oxå. Väl där piggnade jag
till lite x) Gjorde ordning och ryktade Otto, han är så gosig i stallet,
gubben :) sen så var det dags att rida! snacka om att det var jobbigt,
såg nog ganska trött ut. Men han var ganska jobbig idag, först kändes
det som vi skulle stegra, men nej det fixade sig, men så typ tvärstannar
han och då får jag styra han hit och dit och liksom ''lura'' hnm, och när han inte
tvärstannar, då e han överpigg ist. Han var verkligen överpigg idag, har aldrig ridit
han nångång när han har varit såhär pigg tror jag. Skritta - nej tack sa Otto.
Vi gjorde ialf lite skänkelvikningar osådär. Snacka om att jag  typ e jävligt
 koncentrerad
när jag rider honom xD och sen så skulle vi galoppera på volt & DÅ gick fötterna på ponnyn
ska jag säga, blev okontrollerat , rusningar och sken. Och 2 till var i volten så vill
man ju inte rida in i dem så då gör man ju ännu mindre volter, i den farten & snubblar
och han kunde ju ha gått omkull, hahaa, självklart hamnade man i den volten med mest hästar oxå :)
sen ner lågt med huvudet flera gånger och då höll man ju på att ramla av, såg nog riktigt ''stiligt'' ut.
haha aa galoppen var helt kaous, menmenmen, han är så sööt lilla tuss gubben <3 vi försöker igen
& hoppas att det går bättre nästa gåång.
Det var jallafall kul haha, det är kul att rida otto, han eeh rolig juuue ;)

säkert ganska virrig text & palla läsa igenom den liksom. Ingen bild häller, fast det hade nog
ändå inte varit nåt att se, hahaha :P
ottoesoetodekmrhanalltidvarasoetnousen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0