hej dåliga update IDAG FYLLER JAG ÅR;D

Tjenixen dåliga bloggen med sämst updatering :)
hehehheheeh men i torsdags red jag otto, han var mke
lugnare än vad han brukar, + att han inte tvärstannade en gång,
bara rusade lite i galoppen. Körde markarbete, han var jätteduktig,
det avr en fett rolig lektion oxå. Creeeed till Ebba som satt kvar hon
höll verkligen på att ramla av. Mira gjorde ett litet knas hopp och hon hamnade
över sadeln på halsen, mira sprang iväg och hon fick ta tag i väggen. Och ja,
det blev lite skratt där. Fast hon ramlade av sen senare men hon klarade den
''nästan avramlingen'' :) men otto var suet & i fredags (igår) chillade jag hemma,
och idag FYLLER JAG ÅR! GRATTIS KANSKE? :D

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0