Har överlevt en till dag i skolan xD

Det är inte så kul att läsa om skolan antar jag, men denhär sjuka grejen
måste jag berätta :) Efter en engelska timme, ganska så chill tyska timme
& tillslut en mattetimme med diagnos inför provet (då fick vi btw godis) Ulf
e bra han ;) så var det i alla fall dags att luncha. För övrigt så var det äckelmuut,
så när vi gick sa jag: åhh tänk om det låg en tjuga här nu. Var yetaaah sugen på
mumsigheter ! sen går vi tbx till skåpen och så börjar vi prata om skostorlekar, så
skulle jag titta vad jag hade för skostorlek så skulle jag ta av mig dojjan och kolla
strlk, så tro det eller ej så ligger det en tjugiosedel i min sko. Hur faaan har den kommit
dit? blev helt ''paff'' typ xD så sen hade vi so & sen bad, så då passade vi på att gå
in på ica, köpte lite gummtuggi :) sen så  bestämde jag & my oss för att vi skulle slå
vårat rekord i att byta om , duscha och fixa sig snabbt haha, vår lärare klagar alltid på
oss, vi brukar jämt vara sist av alla typ haha xd gick inte så bruu, men ialf så är jag hemma
nu, måste ta mig tid att ''glöggra'' igenom son så att den sitter tills im höhöhöhöhöh.
nej nu ska jag sluta skriva dethär ''intressanta'' ''glöggriga'' inlägget.
CiAo (';

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0