haha

ärligt talat, det e fett kul att sitta och läsa onödiga inlägg, mitt
fina jag gjorde igår t.ex haha om nån skulle ha skrivit så skulle
jag garva,
''hej onödiga inlägg, jag heter Elin, hejdå''
hahahaa lite trött eller?


nu vet jag inte häller vad jag ska skriva ingen aning faktiskt.
Blev en slapp helg framför soffan , har kollat på parlamentet nu
& nu väntar jag på resultat från Let´s dance :) skolan var väll helt
ok, eller ganska värdelös. usch, dagen segade sig fram.. tur att de finns
lite gytt fölk ialf, både killar och tjejer ;) ´jag har ju fått en brorsa, från
en annan morsa (a''
ah ni kanske märker att jag e lite ,, ööööh trött elr nåt? xd
drömde en jättekonstig dröm inatt tror jag det var, failade på sv-porv ,
hade sämst av alla i klassen & så skulle jag göra om, och då alla som skulle
göra omprov stod med i en startlista på internet. Haha typ som equipe startlistorna
ser ut. ganska sjuk dröm xD 

måste komma på nåt att skriva om...
jag kan skriva om... nej vettefan, 0 ideér, nu får dethär konstiga inlägget vara slut ist
ciaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0