Elin tipsar :)

Alltså jag måste bara ta & hissa min säkerhetsväst.
Min racesafe ♥ Och dessa racesafe säkerhetsvästar tror
jag inte att någon har missat hahaa :) dem är så sköna & smidiga,
bara att dra i en dragkedja och dem klämmer inte oså häller,
det ända som är dåligt är att snörena på sidorna lätt går upp, får
spänna lite hårdare kanske xD

Dessutom är den snygg, så för er som är ute
efter säkerhetsvästar så är detta solklart ett tips.
Den finns i andra färger också.

Lite kul när jag var på mässan i GHS där fanns det racesafe i
många färger, två olika färger oxå, allt från rosa till limegrön ;)
haha ! :D

Kommentarer
Postat av: Becca Andersson ;)

västen är klart bäst= )

2011-03-14 @ 18:47:54
URL: http://tyypbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0