Den internationella tröttdagen!

Guuuuuud så trött jag är & klockan är bara 18:05 :O 
Ska jag glöggra (nytt ord) xd igenom dagen lite snabbt då.
Måndagar e ganska chill ändå i skolan, först har vi mentors tid,
blev indelad i gruppgrejs med Jompa, Erik & David huhuh ajaa
fick skratta lite iallafall, ska inte klaga xD Sen hade vi Engelska,
det var oxå kanske chill, sen så var det idrott som stod på schemat.
Jag blåste nästan skiten ur mig idag! Sprang uta helvetaaaah & jaaa,
gick väll bra PE e naaaajjss ;) Sen så drar man ju dagens misstolkning i
omklädningsrummet haha. Sen luncha vi, sen hade vi bara en timme till &
det  är profil. Jag har filmning då & min film handlar om ehm jaa, en polis +
en mördare + en utsatt, sen så straffas den utsatta som är död ist för mördarn,
öhm lite virrigt kanske? Liz gick runt med värsta poliskläderna, IVAA & jag fick
ha ketchup på fingrarnaaaaa, som skulle vara blod. Robert hade glömt tagit med
fake blod så vi fick sticka till matan och fråga om vi fick ketchup, så vi fick en hel k-
etchup flaska xD så efter stinkte händerna ketchup eftersom jag blev tvungen att
ha lite på mina händer :) + att jag hade en bikini på huvudet. Saaaay whaaat? xp
Ni hör ju själva vilken skum film. Sen efter skolan så följde Martina med mig
hem, vi åt mackor & tittade på film och skrattade. hehehe gick bättre med dvdn denhär
gången, tack vare pappa xD
Nu ska jag inte babbla så mke mer, är ganska trött & jag undrar när den internationella
trött dagen är, som faaaan att man ska delta i den ☺

haha löööökigt :D garv åt bilden ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0