Braupdate.se

Haha min update har ju varit riktigt jävla kass!

Jaja i lördags åkte jag till Huddinge & träffade stora

tjocka släkten :D haha det var typ lite pinsamt när vi satt och åt,

hade problem med vart jag skulle ha blicken, man vill ju inte stirra på nån

elr nåt, usch hatar sånt xd vilket ''i landsproblem'' ! sen fick jag skjuts till gimo ,
där träffade jag mundie. så sov jag hos henne oxå, sen på söndan åkte vi till
Jälla för hon skulle tievla ;) dit vir kil :) det gick bra för henne, men det var ehm..
väldigt lerigt. Haha Amandas stövlar var ju... jätterena :P ni kan titta på bilder, filmer
& resultat på hennes fina bloggi www.fotografamandi.blogg.se ! ☻☺♥  ¨sen åkte vi tbx
oså! BTB: Innan vi åkte till tievingen så hade Otto tagit sig lös & gått in och käkat hö från
kaninburen, stackars liten kanin. En stor liten ponny som kommer klampandes och håller på
i kaninens bur haha, knashezt :) jiji, sen när vi kom tbx så skulle amanda rida chip . fick skritta
& trava fram henne lite och sen tittade jag på när hon red , dem var duktiga (Y) sööööt,
sen så putsade vi , välbehövligt  ! bosigt, roligt inlägg och säkert ganska virrigt, men men (a''

igår var de måndag: då vare skolan först som som vanligt på måndagar på scheeeta fort & sen
sista timmen (profil - film ) så kom inte någon lärare förrän det var typ en kvart kvar, så då körde jag ,
becca & agnes lite sms roulette & sprang runt och höll på. Det var ju naysbays :)
Sen var jag med digistivecoatchen och stipendiumbrallan, fina ord i KnÅååÅÅååÅÅw ! ;)

idag e det tisdag, var med Larre efter skolan , gjorde en liten pizza (A) och vi hade bakplåtspappret
kvar i ugnen så det luktade verkligen bränt,  såg lite på tv, sen datorn & då skrämde jag skiten ur Myssäh,
det var ju ganska CUL MED C! ;)

hehehehehehhehehehehehehehhe nu e jag ganska schlllllllleeeeeeeeeeten och sitter och gäspar, wtf det e
bara tisdag? D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0