bloggen låg nere 1 dag

Ja rubriken säger allt. Ingen bloggning för mig igår, den fick vila lite :)
kan ju säga att jag inte har så mke att berätta egentligen. är ärligt
talat kanske trött på 2 personer som säger massa saker som dem inte vet
ett skit om , säger saker som inte är dirr genomtänkt & ja massa falska, fula
 saker :o det e väll tur att man vet bäst själv jalla fall,
att småskämta lite om saker och ting är en sak, men ibland går det
över styr :p men jag ska inte klaga. Har märkt att jag har börjat ''dampa''
en hel del, ryter som faen åt my hela tiden, mest på skoj men men sån
är jag x') jobbig dag. Först Tyska, ganska ok ändå, sen matteprov,
happy life, men kändes ok, hoppas på att bli godkänd så jag slipper
göra om :p sen sv, efter en riktig failad sv testgrej igår var de inte så
kul att komma tillbaka, annars e sv ganska lätt, det är gramatiken som
ska krångla till det. sen luncha, sen no fail & sen syslöjd. Vår lagom trött
på syslöjden så haha sydde typ bara 3 sträck och ritade lite streck till mitt
schabrak som aldrig verkar bli färdigt (a) sen åka hem , skönt att det är fredag
im ! & ska försöka rycka upp mig nu och sluta deppa , ska till stallet snart och rida
för Jempii på Otto, hoppas det går bra, man kan ju hoppas :D:D

sen när jag kmr hem till stallet, vill jag duscha, och så eta gytt & så slappa framför
tvn, family guy kanske (a''
skönt att de inte e mega kallt i alla fall, mina ridskor e  ju sommarskor ;p




nu var dethär inlägget väldigt tråkigt antar jag, nån som har förslag på vid jig ski skrivi im, si
kimmintiri, ich im ni inti hir firslig, kimmintiri indi ;)
ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0