Bilder :)

Gomorron Sverige. Mellofinal iår då, sjuuuukt bra att Saade vann. Jag menar, han har en bra låt,
bra framträdande & han har utseéndet :) GO SAADE! Gillar han mke bättre i år än förra året :P
idag har jag inte hunnit gjort så mke än, käkat frulle & sovit :) läst lite i denhär grymma boken!

Hehee, gissa vad den handlar om?
Paris Hilton ofc:)

men nu ska vi byta ämne helt. Tänkte bjuda
på lite bilder :)

Lilla skitponnyn :) saknar oss :''( igga sitsen :p

hehe sadeln xd
denhär dagen minns jag :'')

bild från första gången från ridskolecupen :) gimo vann :p
tarzii ;)

en till bild på miiiig och lillen ♥

en bild på mig och Puh ♥♥ känns som det var evigheter sen, måste åka upp

och pussa på dig snart <3 08-09 var det bästa åren med dig <3

love u <3

nu ska jag göra ett till inlägg med lite grekland bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0